דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


החלקת שיער 

מאת    [ 07/01/2010 ]

מילים במאמר: 263   [ נצפה 2591 פעמים ]

מאז ומעולם היו שיטות שונות ל-החלקת שיער, חלקן יעילות ואפקטיביות וחלקן לא יעילות ואף פוגמות בשיער. למרבה האירוניה הפתגם הידוע "שאלוהים נותן אגוזים למי שאין שיניים" תקף גם פה, ותמיד תפגשי בחורה בעלת תלתלים מדהימים אשר כל משאלתה בחיים זה שיער חלק. אולם לפני הבחירה (וזו אכן בחירה גדולה) לעשות החלקת שיער יש לאזן בין כל היתרונות והחסרונות ולהתייעץ ולברר על כל השיטות הקיימות בשוק ולבחור את השיטה שהכי מתאימה לך ובו זמנית שפוגעת הכי פחות. החסרונות שאת עלולה להיתקל בהם כאשר תעשי החלקת שיער מתחילים עם יובש ניכר ועמוק ולעיתים הקצוות יהיו שרופים ויתפצלו. כמו כן, לאחר החלקת השיער תמצא רגישות יתרה לשמש ועלולים להיות נזקים גדולים מכך. יהיו שינויים רבים שתצטרכי להתרגל אליהם כגון: שינוי בטיפול השיער וטיפוחו, לשנות את צורת הברשתו וחילופי המברשות, שינוי תכשירי השיער הרגילים והוספת שימוש בתכשירי שיער מיוחדים המיועדים לשימוש לאחר החלקת שיער כדוגמת סיליקון. תצטרכי להמנע מטיפוח מיותר של השיער כגון צביעה בגוונים בהירים למדי ועיצובים מיוחדים. על מנת לקבל את מלוא האפקט מהחלקת השיער, מומלץ לעשות החלקת שיער נוספת לאחר ארבעה חודשים וכן הלאה.
מאידך, קיימים גם יתרונות רבים להחלקת השיער. החשוב ביותר הוא שסוף כל סוף תזכי לשיער החלק בו תמיד חשקת ואותו תמיד ניסית ליצור מאין ספור פאנים וטיפולים אחרים. תוכני להנות מעיצוב רך ונעים למראה והחשוב ביותר-שיא האופנה. השיער יוותר יציב לאורך זמן רב יותר, ללא נפח מיותר וגם ביתר קלות תוכלי לעצב אותו בתסרוקות שונות. עם החלקת השיער תוכלי בקלות ליצור אילוזיה של שיער מסודר יותר, ארוך יותר, יוקרתי יותר ואופנתי יותר. כפועל יוצא, בעזרת החלקת השיער הבטחון העצמי שלך יעלה פלאים וזמנך החופשי יתמלא וייתפס על ידי מחזרים רבים.

תחום הקוסמטיקה התפתח בצורה ניכרת בתקופה האחרונה, במיוחד תחום השיער. אצל בעלי המקצוע העוסקים בעיצוב שיער, ניתן לקבל שירותים של החלקת שיער, התקנת תוספות שיער, למצוא תכשירים נגד נשירת שיער ואפילו טיפולים של השתלת שיער.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב